Panel logowania dla poszukujących pracy:
adres e-mail:
haslo:

Oferta pracy - P/034/02/19 - Młodszy Specjalista ds. Obsługi Klienta (Zespół Infolinii), Rzeszów



Dane firmy

Ograniczony dostęp

Dane firmy widoczne są po zalogowaniu


Szczegóły ogłoszenia: Młodszy Specjalista ds. Obsługi Klienta (Zespół Infolinii)

dodano: 2019-02-11 13:58:01
Stanowisko: Młodszy Specjalista ds. Obsługi Klienta (Zespół Infolinii)
Województwo: podkarpackie
Miasto: Rzeszów
Typ oferty: praca
Data podjęcia:
Liczba miejsc: 12
Wymagane wykształcenie: średnie/student/wyższe

Charakterystyka:

Twoja praca będzie polegała na:
- telefonicznej obsłudze połączeń przychodzących,
- udzielaniu rzetelnych
informacji o produktach, usługach i systemach Banku,
- realizacji dyspozycji Klientów Banku (np. operacje na rachunkach),
- budowaniu i utrzymywaniu
długofalowych relacji z Klientami.

Wymagane kwalifikacje:

Praca w zespole infolinii jest dla Ciebie, jeśli:
- podejmujesz gotowość do pracy w systemie zmianowym,
- podejmujesz gotowość pracy w wymiarze całego etatu lub części etatu,
- posiadasz umiejętność szybkiego pozyskiwania wiedzy i nowych umiejętności,
- jesteś nastawiony na wyzwania i rozwój,
- posiadasz ducha zespołowości,
- posiadasz wykształcenie średnie lub wyższe,
-wykazujesz chęć poszerzania wiedzy w oparciu o system doszkoleń i samokształcenia się,
- pomoc Klientom przynosi Ci satysfakcję, a najwyższy standard obsługi nie jest Ci obcy,
- sprawnie posługujesz się pakietem MS Office,
- masz doświadczenie w pracy w contact center (jeśli go nie masz, to wszystkiego nauczymy Cię na szkoleniu wdrożeniowym).

Firma oferuje:

Oferujemy:
- zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę w wymiarze całego etatu lub części etatu,
- przyjazną atmosferę pracy w młodym i energicznym Zespole,
- system szkoleń podnoszących kwalifikacje,
- atrakcyjny system premiowy,
- bogaty pakiet świadczeń pozapłacowych,
- ścieżkę rozwoju, dzięki której masz możliwość awansu na stanowisko Specjalisty ds. Obsługi, Klienta, Starszego Specjalisty ds. Obsługi Klienta, a następnie Eksperta ds. Obsługi Klienta,
- dodatkowy bonus, jeśli będziesz obsługiwać Klientów w języku angielskim.
Typ oferty: umowa o pracę
Umowa na czas: próbny
Wymiar czasu: pełny
Wynagrodzenie: bd / bd
Wymagane dokumenty: ściadectwo maturalne
Gdzie przesłać dokumenty: Informacja widoczna po aplikowaniu na daną ofertę
Oferta ważna do: 2019-03-15
ILOŚĆ ODSŁON 43

 
 
ABK KARIERY
Seminarium doktoranckie we WSIiZ - NAUKI O MEDIACH