Młodszy Specjalista ds. Obsługi Klienta w Dziale Technicznym

Published 22 listopada 2024
Location ul. Krakowska 66, Rzeszów, Poland
Category Praca  
Typ oferty Pełny etat  
Wymagane wykształcenie -
Liczba miejsc -
Wymagane dokumenty CV

Opis

Poszukujemy energicznych i entuzjastycznie nastawionych osób, pragnących budować swoją karierę w jednej z największych firm z branży IT. Na tym stanowisku będziesz odpowiedzialny za zdalne wsparcie techniczne użytkowników w obszarze usług hostingowych.

Nie zwlekaj i prześlij swoje CV pod podany link: https://cyberfolks.traffit.com/public/form/a/02007b37be30d697882f3514999a2f05494c6444

 

Do Twoich codziennych zadań należeć będzie:

  • Obsługa klientów poprzez różne kanały komunikacji (telefon, e-mail, czat)
  • Rozwiązywanie problemów i udzielanie odpowiedzi na pytania klientów dotyczące produktów i usług oferowanych przez firmę
  • Konfiguracja i zarządzanie usługami internetowymi w ramach gotowych rozwiązań
  • Współpraca z innymi działami firmy w celu szybkiego i skutecznego rozwiązania problemów klientów
  • Budowanie pozytywnych relacji z klientami poprzez profesjonalną i przyjazną obsługę
  • Wspieranie działań marketingowych firmy poprzez prezentowanie produktów i usług w sposób przystępny dla klientów

 

 

Wymagane kwalifikacje

  • Wiedza z zakresu hostingu, domen, certyfikatów SSL
  • Podstawowa znajomość zasad budowy stron WWW i zagadnień z obszaru poczty e-mail
  • Łatwość przyswajania wiedzy technicznej z zakresu IT oraz chęć do nauki
  • Swoboda w nawiązywaniu kontaktów i gotowość do komunikacji z klientem za pośrednictwem różnych kanałów kontaktu
  • Dobra organizacja pracy
  • Gotowość na pracę w trybie zmianowym
  • Umiejętność pracy w zespole

Mile widziane

  • Znajomość systemów CMS - WordPress / PrestaShop / Joomla
  • Zainteresowanie obszarem e-commerce, cyberbezpieczeństwa lub sieci komputerowych
  • Znajomość systemów operacyjnych z rodziny Linux
  • Zainteresowanie tematyką AI
  • Znajomość dowolnego języka programowania
  • Doświadczenie w kontakcie z klientem
  • Praca na podobnym stanowisku
  • Znajomość j. angielskiego na poziomie komunikatywnym

Firma oferuje

  • Stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę
  • Stałe wynagrodzenie oraz premia, zależne od doświadczenia i zaangażowania
  • Dodatkowe wynagrodzenie za pracę w weekendy
  • Dużo wyzwań i możliwość rozwoju w grupie innowacyjnych spółek
  • Kartę Benefit Systems - Multisport
  • Prywatną opiekę medyczną
  • Ubezpieczenie grupowe
  • System kafeteryjny
  • Dofinansowanie do kursu języka obcego
  • Dodatkowy dzień wolny z okazji Twoich urodzin
Tylko zarejestrowani członkowie mogą ubiegać się o pracę.
Zaloguj się Zarejestruj

Inne języki

Uczelnia posiada wpis do rejestru agencji zatrudnienia pod numerem 141.
Uczelnia nie ponosi odpowiedzialności za treść ogłoszeń podanych przez pracodawców.