Specjalista ds. obsługi klienta z językiem hiszpańskim

Published 15 września 2025
Location Zaczernie, Poland
Category Praca  
Typ oferty Pełny etat  
Wymagane wykształcenie brak
Liczba miejsc 1
Umowa na czas/Contract period Permanent
Wymagane dokumenty CV

Opis

MPP wspólnie tworzymy środowisko zaangażowanych ludzi, pracujących z pasją.

Działamy w obszarze druku cyfrowego, fotografii i nowoczesnego introligatorstwa, dostarczając nasze produkty i usługi w modelu e-commerce do klientów z całego świata. Dla naszych marek pracuje 10 dużych obszarów biznesowych w większości zlokalizowanych w Zaczerniu koło Rzeszowa.

Dołącz do nas i podbijaj z nami rynki zagraniczne - Hiszpanię, USA, Wielką Brytanię, Niemcy, Irlandię, Belgię, Holandię, Portugalię, Francję, Czechy, Słowację i Włochy.

Obecnie poszukujemy do naszego zespołu Specjalisty ds. obsługi klienta z językiem hiszpańskim.

Pracując z nami, będziesz:

  • codziennie wykorzystywać język hiszpański,
  •  tłumaczyć na język hiszpański teksty przygotowane przez marketing (artykuły, posty na Facebooku, mailingi),
  •  wykorzystywać Internet jako główne narzędzie pracy,
  •  mieć realny wpływ na nasz wizerunek na rynku hiszpańskim,
  •  rozmawiać z klientami z Hiszpanii,
  •  stanowić pierwszą linię wsparcia dla klienta hiszpańskojęzycznego,
  •  współpracować z klientami zamawiającymi nasze produkty – m.in. fotoksiążki, fotokalendarze, fotoobrazy i odbitki,
  •  wymieniać się mailami i prowadzić rozmowy telefoniczne z klientami, aby pomóc im wybrać najlepsze rozwiązania,
  •  współpracować z działem marketingu i rozwoju rynku.

Wymagane kwalifikacje

Każdy kandydat jest dla nas wartościowy, jednak to stanowisko wymaga bardzo dobrej znajomości języka hiszpańskiego w mowie i piśmie (min. B2/C1). Mile widziana jest także znajomość języka angielskiego na poziomie B2. Dodatkowo cenimy umiejętności, takie jak:

  • swoboda w prowadzeniu rozmów w języku hiszpańskim,
  • bardzo dobra znajomość obsługi komputera,
  • umiejętność płynnego poruszania się w Internecie,
  • empatia i łatwość w budowaniu relacji,
  • wielozadaniowość i dobra podzielność uwagi,
  • umiejętność pracy w zespole,
  • zaangażowanie w wykonywane obowiązki.

Firma oferuje

W zamian za Twoją pracę i zaangażowanie oferujemy:

  • realny wpływ na rozwój działu – to z Tobą rozmawiają nasi klienci! 🙂
  • jasno określony zakres zadań,
  • fajny i zgrany zespół, wspierany przez dział graficzny, dział IT i dział marketingu automatycznego, którzy zawsze chętnie pomogą,
  • szkolenia wewnętrzne i zewnętrzne, abyś zawsze był na bieżąco,
  • atrakcyjny pakiet benefitów: dofinansowanie do prywatnej opieki medycznej, dostęp do ubezpieczenia grupowego, dofinansowanie do karty MultiSport, zniżki pracownicze,
  • pracę w komfortowym i nowoczesnym budynku (w strefie ekonomicznej w Zaczerniu k. Rzeszowa).

 

Jeśli jesteś zainteresowany, aplikuj!

https://candidate.elevato.net/pl/specjalista-ds-obslugi-klienta-z-jezykiem-hiszpanskim,ja,508?source=1049

Tylko zarejestrowani członkowie mogą ubiegać się o pracę.
Zaloguj się Zarejestruj

Inne języki

Uczelnia posiada wpis do rejestru agencji zatrudnienia pod numerem 141.
Uczelnia nie ponosi odpowiedzialności za treść ogłoszeń podanych przez pracodawców.