Stażysta ds. obsługi sklepu internetowego
| Published | 24 października 2025 |
| Location | Rzeszów, Poland |
| Category | Staż |
| Typ oferty | Pełny etat |
| Wymagane wykształcenie | W trakcie i/lub po studiach technicznych, informatycznych i/lub zarządzania. |
| Liczba miejsc | 1 |
| Umowa na czas/Contract period | min. 3 miesiące |
| Wymagane dokumenty | brak |
Opis
Szukasz miejsca pracy, w którym na pierwszym miejscu jest człowiek?
Chcesz być częścią Zespołu, którego codzienną dewizą w pracy jest bycie najlepszą wersją samego siebie?
Cenisz wolność i autentyczność?
To świetnie! W Cocolita.pl, która jest częścią grupy Burda International, wszystkie działania opieramy na docenieniu, oddaniu i swobodzie rozwijania pomysłów, które przyczynią się do sukcesu naszego silnie rozwijającego się biznesu. Wciąż się uczymy, bo wierzymy, że to ciągły rozwój leży u podstaw naszego sukcesu.
Czym się zajmujemy?
Cocolita.pl to jedna z największych drogerii internetowych w Polsce. Posiadamy ugruntowaną pozycję na rynku kosmetycznym. W naszej ofercie znajduje się ponad 20 000 produktów, a w 2024 roku zrealizowaliśmy ponad milion zamówień! Miesięcznie naszą stronę odwiedza ponad milion użytkowników, dodatkowo - możemy pochwalić się półmilionową liczbą obserwujących na kanałach Social Media!
Szukamy osoby na stanowisko: Stażysta ds. obsługi sklepu internetowego (f/m/d)
Jakie będą Twoje główne zadania?
- Tworzenie i zarządzanie ofertami produktowymi w zewnętrznych kanałach sprzedaży;
- Techniczna obsługa kampanii promocyjnych - wprowadzanie cen i ustawień zgodnie z otrzymanymi założeniami od działów odpowiedzialnych;
- Kompleksowa obsługa zgłoszeń od klientów wewnętrznych dotyczących działania sklepu internetowego (np. błędy, potrzeby rozwojowe, zmiany w funkcjonalnościach);
- Tworzenie i przekazywanie zgłoszeń do dostawców systemów e-commerce oraz innych partnerów technologicznych (np. firmy kurierskie, platformy sprzedażowe);
- Monitorowanie statusu zgłoszeń, testowanie wdrożonych zmian i komunikacja z zespołami odpowiedzialnymi za ich realizację;
- Aktualizacja i edycja treści na stronach sklepów (banery, treści statyczne, informacje produktowe);
- Konfiguracja funkcjonalności sklepu za pomocą panelu administracyjnego;
- Monitorowanie i optymalizacja działania platformy e-commerce;
- Kompleksowa, jakościowa obsługa klienta, z uwzględnieniem klienta zagranicznego;
- Raportowanie wyników działań marketingowych i sprzedażowych.
Wymagane kwalifikacje
Czego od Ciebie oczekujemy?
- Bardzo dobra znajomość narzędzi MS Office (Excel, Power Point);
- Umiejętność analizowania danych i wyciągania na ich podstawie wniosków;
- Podstawowa znajomość i umiejętność obsługi środowiska e-commerce, tj. Platformy marketplace, platformy sklepowej, zaplecza technicznego;
- Dobra organizacja pracy i umiejętność priorytetyzowania zadań;
- Otwartość na naukę, nowe narzędzia i przyjmowanie informacji zwrotnej;
- Dokładność i odpowiedzialność w realizacji zadań oraz wprowadzaniu danych;
- Mile widziana znajomość podstaw Google Analytics i Looker Studio.
Firma oferuje
Co oferujemy?
- Możliwość zdobycia doświadczenia w dynamicznym zespole e-commerce;
- Wsparcie i mentoring od doświadczonych specjalistów;
- Udział w ciekawych projektach;
- Przyjazną atmosferę i kulturę pracy nastawioną na rozwój;
- Płatny staż na okres minimum 3 miesięcy;
- Pracę stacjonarną (biuro w Rzeszowie);
- Brak dress code'u.
Uczelnia nie ponosi odpowiedzialności za treść ogłoszeń podanych przez pracodawców.
