Stażysta ds. obsługi sklepu internetowego

Published 24 października 2025
Location Rzeszów, Poland
Category Staż  
Typ oferty Pełny etat  
Wymagane wykształcenie W trakcie i/lub po studiach technicznych, informatycznych i/lub zarządzania.
Liczba miejsc 1
Umowa na czas/Contract period min. 3 miesiące
Wymagane dokumenty brak

Opis

Szukasz miejsca pracy, w którym na pierwszym miejscu jest człowiek?
Chcesz być częścią Zespołu, którego codzienną dewizą w pracy jest bycie najlepszą wersją samego siebie?

Cenisz wolność i autentyczność?
To świetnie! W Cocolita.pl, która jest częścią grupy Burda International, wszystkie działania opieramy na docenieniu, oddaniu i swobodzie rozwijania pomysłów, które przyczynią się do sukcesu naszego silnie rozwijającego się biznesu. Wciąż się uczymy, bo wierzymy, że to ciągły rozwój leży u podstaw naszego sukcesu.

Czym się zajmujemy?
Cocolita.pl to jedna z największych drogerii internetowych w Polsce. Posiadamy ugruntowaną pozycję na rynku kosmetycznym. W naszej ofercie znajduje się ponad 20 000 produktów, a w 2024 roku zrealizowaliśmy ponad milion zamówień! Miesięcznie naszą stronę odwiedza ponad milion użytkowników, dodatkowo - możemy pochwalić się półmilionową liczbą obserwujących na kanałach Social Media!

Szukamy osoby na stanowisko: Stażysta ds. obsługi sklepu internetowego (f/m/d)

Jakie będą Twoje główne zadania?

  • Tworzenie i zarządzanie ofertami produktowymi w zewnętrznych kanałach sprzedaży;
  • Techniczna obsługa kampanii promocyjnych - wprowadzanie cen i ustawień zgodnie z otrzymanymi założeniami od działów odpowiedzialnych;
  • Kompleksowa obsługa zgłoszeń od klientów wewnętrznych dotyczących działania sklepu internetowego (np. błędy, potrzeby rozwojowe, zmiany w funkcjonalnościach);
  • Tworzenie i przekazywanie zgłoszeń do dostawców systemów e-commerce oraz innych partnerów technologicznych (np. firmy kurierskie, platformy sprzedażowe);
  • Monitorowanie statusu zgłoszeń, testowanie wdrożonych zmian i komunikacja z zespołami odpowiedzialnymi za ich realizację;
  • Aktualizacja i edycja treści na stronach sklepów (banery, treści statyczne, informacje produktowe);
  • Konfiguracja funkcjonalności sklepu za pomocą panelu administracyjnego;
  • Monitorowanie i optymalizacja działania platformy e-commerce;
  • Kompleksowa, jakościowa obsługa klienta, z uwzględnieniem klienta zagranicznego;
  • Raportowanie wyników działań marketingowych i sprzedażowych.

Wymagane kwalifikacje

Czego od Ciebie oczekujemy? 

  • Bardzo dobra znajomość narzędzi MS Office (Excel, Power Point);
  • Umiejętność analizowania danych i wyciągania na ich podstawie wniosków;
  • Podstawowa znajomość i umiejętność obsługi środowiska e-commerce, tj. Platformy marketplace, platformy sklepowej, zaplecza technicznego;
  • Dobra organizacja pracy i umiejętność priorytetyzowania zadań;
  • Otwartość na naukę, nowe narzędzia i przyjmowanie informacji zwrotnej;
  • Dokładność i odpowiedzialność w realizacji zadań oraz wprowadzaniu danych;
  • Mile widziana znajomość podstaw Google Analytics i Looker Studio.

Firma oferuje

Co oferujemy?

  • Możliwość zdobycia doświadczenia w dynamicznym zespole e-commerce;
  • Wsparcie i mentoring od doświadczonych specjalistów;
  • Udział w ciekawych projektach;
  • Przyjazną atmosferę i kulturę pracy nastawioną na rozwój;
  • Płatny staż na okres minimum 3 miesięcy;
  • Pracę stacjonarną (biuro w Rzeszowie);
  • Brak dress code'u.
Tylko zarejestrowani członkowie mogą ubiegać się o pracę.
Zaloguj się Zarejestruj

Inne języki

Uczelnia posiada wpis do rejestru agencji zatrudnienia pod numerem 141.
Uczelnia nie ponosi odpowiedzialności za treść ogłoszeń podanych przez pracodawców.