Młodszy Specjalista ds. sprzedaży produktów cyfrowych

Published 29 października 2025
Location ul. Juliusza Słowackiego 24/41, Rzeszów, Poland
Category Praca  
Typ oferty Pełny etat  
Wymagane wykształcenie Licencjat / Magister
Liczba miejsc 1
Umowa na czas/Contract period 3 miesięczny okres próbny.
Wymagane dokumenty CV

Opis

O nas

Sellizer to startup wspomagający sprzedaż, rozwijający skrzydła w Polsce . Mamy innowacyjny produkt i chwalimy się tym!

Poszukujemy osoby, która będzie odpowiedzialna za bezpośredni kontakt z naszymi klientami. Jeśli lubisz kontakt z ludźmi i jesteś gotowy/a na częste rozmowy i prezentacje - to stanowisko dla Ciebie! 

Zobacz, co robimy na: www.sellizer.com/pl

Wymagane kwalifikacje

Profil kandydata/ki

Na jakie Twoje kompetencje i umiejętności zwrócimy uwagę?

  • umiejętności interpersonalne i komunikacyjne,

  • łatwość komunikowania się różnymi kanałami (mail/telefon/wideokonferencja)

  • łatwość w nawiązywaniu kontaktów,

  • bardzo dobra znajomość języka polskiego i języka angielskiego w mowie i piśmie,

  • systematyczność, skrupulatność i rzetelność,

  • gotowość do pracy samodzielnej,

  • kreatywna postawa i gotowość do działania,

  • umiejętność planowania i organizacji pracy,

  • zaangażowanie i chęć dalszego rozwoju,

  • umiejętność prowadzenia prezentacji.

Co nie jest konieczne, lecz mile widziane i sprawi, że pozytywnie nas zaskoczysz?

  • doświadczenie w pracy z klientami np. w branży handlowej,

  • zainteresowanie branżą i produktami IT.

Nie wymagamy wykształcenia technicznego - liczą się umiejętności komunikacyjne i Twoja chęć do pracy.

Firma oferuje

Jaki będzie zakres Twoich zadań?

  • przyjmowanie zapytań klientów dot. produktów i usług,

  • planowanie i przygotowywanie prezentacji handlowych i produktów,

  • regularny kontakt z klientami przez telefon lub na spotkaniach online,

  • prezentacja oraz opis konkretnych produktów cyfrowych firmy,

  • utrzymywanie pozytywnych relacji z klientami.

  • współpraca z zarządem naszej firmy oraz zespołem marketingu.

Co Ci oferujemy?

  • pracę w pełnym wymiarze godzin,

  • możliwość rozwoju zawodowego i samodzielnego działania,

  • pracę stacjonarną w naszym biurze w Rzeszowie lub Krakowie albo w modelu hybrydowym,

  • imprezy integracyjne i miłą atmosferę w zespole ukierunkowanym na rozwój,

  • wynagrodzenie adekwatne do posiadanego doświadczenia.

Jak wygląda nasz proces rekrutacyjny?

  1. Ty wysyłasz CV - APLIKUJ

  2. Po pozytywnej weryfikacji dokumentów przeprowadzamy z Tobą krótką rozmowę telefoniczną.

  3. Następnie zapraszamy Cię na rozmowę rekrutacyjną w formie online.

  4. Otrzymujesz od nas informację zwrotną, jeśli jest pozytywna - rozpoczynamy współpracę!

Nasz proces rekrutacyjny wspiera zaprzyjaźniona firma Fingoweb. Dlatego m.in w formularzu aplikacyjnym widnieje logo Fingoweb.

Tylko zarejestrowani członkowie mogą ubiegać się o pracę.
Zaloguj się Zarejestruj

Inne języki

Uczelnia posiada wpis do rejestru agencji zatrudnienia pod numerem 141.
Uczelnia nie ponosi odpowiedzialności za treść ogłoszeń podanych przez pracodawców.