Specjalista ds. marketingu [content, e-commerce, marka osobista]
Published | 18 stycznia 2025 |
Location | Rzeszów, Poland |
Category | Praca |
Typ oferty | Pełny etat |
Wymagane wykształcenie | nd |
Liczba miejsc | 1 |
Umowa na czas/Contract period | określony > nieokreslony |
Wymagane dokumenty | CV |
Opis
Biuro projektowo-wynalazcze WynalazcaTV poszukuje kolejnego pracownika – specjalisty ds. content marketingu w celu rozwoju sprzedaży internetowej (e-commerce). Zajmujemy się własnością intelektualną i wdrażaniem nowych rozwiązań na rynek. Do pomocy potrzebujemy osoby, która wesprze nas od strony technicznej i merytorycznej przy rozwoju: marki osobistej właściciela firmy, a także innych marek produktowych w celu sprzedaży naszych własnych produktów, a także projektów naszych klientów.
Uwaga: współpraca wyłącznie możliwa w oparciu o umowę zlecenie, umowę o dzieło lub kontrakt B2B - w trybie stacjonarnym (możemy rozważyć osoby bez doświadczenia w ramach stażu/praktyk - w przypadku pozytywnego przejścia rekrutacji o mniejszym poziomie skomplikowania).
Jeśli jesteś osobą kreatywną, posiadasz doświadczenie w tworzeniu różnorodnych treści marketingowych, w tym masz wiele pomysłów jak opracować clickbaitowe i viralowe materiały = jesteś gotowy na nowe wyzwania - czekamy na Twoje zgłoszenie!
Wymagane kwalifikacje
Wymagania:
- Minimum 1 rok doświadczenia na podobnym stanowisku
- Znajomość Canva
- Znajomość CMS wordpress
- Znajomość aplikacji do obróbki i montowania treści (np. MOJO, capcut, inshot)
- Znajomość podstaw SEO
- Dostępność przynajmniej na 1/2 etatu
Mile widziane:
- Znajomość przynajmniej jednego narzędzia AI usprawniającego Twoją pracę
- Znajomość platform sprzedażowych (np. allegro)
- Znajomość mailchmipa lub innego systemu do newsletterów
- Swobodne zachowanie przed kamerą i chęć występowania w tworzonych treściach
- Znajomość podstaw GA4
Firma oferuje
Pracę w rozwojowej firmie, przyjazną atmosferę, wsparcie w rozwoju, elastyczny grafik pracy.
Uczelnia nie ponosi odpowiedzialności za treść ogłoszeń podanych przez pracodawców.